čtvrtek 6. května 2010

Jak M2 Shoes podvedla mě / s pomocí Google Translate

English version is in the next blog post.

08.1.2010
- jsem si koupil tyto boty od M2 Shoes (http://www.m2shoes.cz) v Avion Shopping Center v Brně, Česká republika.
Moje žena a já věřím v připlatit za kvalitní a my jsme mysleli, že jsme dělali, že v tomto případě. Doprovodný boty byla 24 měsíců záruka.


M2 Shoes podvádí zákazník





















Po jednom měsíci švu na zadní bota začala trhat. Do druhého měsíce vytáhnout kartu na straně druhé zavádění úplně roztrhaná. Nemám pocit, jako bych vyvíjený mimořádnou sílu na boty snaží dostat dál a zdálo se, že závada ve stavebnictví.




















03.08.2010 - Vrátil jsem boty do M2 Boty očekával, že budou opraveny, protože záruka.

Po dvou týdnech jsem se vrátil, co stav boty byla - Zatím nic.

Po měsíci jsem se vrátil a k mému překvapení, že podal boty zpátky ke mně říká, že boty ukázal 'zátěžový' a proto to oni byli nebude ctít záruky. Ve skutečnosti, můžete vidět na tvrzení listu, že oni volali boty 'totalne zdevastovana' jako důvod, že nebude respektovat záruky.



























24.04.2010 - jsem si vybral boty do

25.04.2010 - Napsal jsem M2 Shoes a Josef Seibel s výše uvedenými stížnost bez odezvy

30.04.2010 - Napsal jsem M2 Shoes a Josef Seibel opět bez reakce na data z obou

2 komentáře: